graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

طراحی بسته بندی محصولات غذایی

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

طراحی بسته بندی محصولات غذایی

محصولات غذایی بعنوان مهم ترین قسمت خرید خانواده ها شناخته می شوند ، بخش عمده فروشگاه ها هم به مواد غذایی اختصاص دارد که طراحی ها و بسته بندی های مختلفی دارند.

در وهله اول این طراحی بسته بندی است که توجه را جلب می کند ، بعد از آن اطلاعات درج شده روی بسته بندی می تواند در جای گرفتن در سبد خرید نقش کلیدی داشته باشد. در بسته بندی مواد غذایی عمدتا از دو متریال مقوا و پلاستیک استفاده می شود که مقوا به دلیل تجدید پذیر بودن در محیط زیست بسیار مورد توجه است.

 طراحی بسته بندی

بسته بندی مقوایی محصولات غذایی

 مقوا خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد و به آسانی عملیات چاپ روی آن انجام می شود به همین دلیل بسیار مفید و پرکاربرد است طوریکه امروزه حتی بسیاری از نوشیدنی ها هم با بسته بندی مقوایی مخصوص ارائه می شوند.

 طراحی بسته بندی

رنگ ها

در بسته بندی محصولات غذایی معمولا از رنگ های گرم و متنوع استفاده می شود ، رنگ هایی که برای برخی محصولات به صورت خاص به کار می روند مانند رنگ قرمز برای مواد غذایی تند و فلفلی یا رنگ سبز برای سبزیحات و رنگ سفید برای شیر . رنگ ها در طراحی باید به گونه ای استفاده شوند که همخوانی زیبایی داشته باشند و جلب توجه کنند تا اولین گزینه برای خرید در قفسه های فروشگاه ها باشند. هر رنگ از نظر روان شناسی می توان نشان دهنده ویژگی خاصی باشد ، بعنوان مثال طلایی نشان دهنده لوکس بودن و ثروت است ، قرمز نشان دهنده حرارت و گرمی و انرژی و سفید نشان دهنده خنثی و ملایم بودن است، بنابراین با توجه به محصول مورد نظر باید از بهترین رنگ برای طراحی بسته بندی استفاده کنیم.

 طراحی بسته بندی

طراحی جعبه بسته بندی

طراحی نوع و شکل بسته بندی می تواند در تسهیل حمل و نقل ، زیبایی و هنگام استفاده به دست مشتری بسیار کارآمد باشد. بعنوان مثال طراحی جعبه مقوایی دستمال کاغذی مخصوص خودرو معمولا به شکل کوچک و جمع و جور است که قابلیت برداشت آسان دستمال از آن وجود داشته باشد. این جعبه ها معمولا طراحی های منحصر به فرد و زیبایی دارند. کمپانی های مختلف همیشه به دنبال طراحی بسته بندی شکیل و کارآمد هستند تا شهرت برندشان حفظ شوند و همیشه جایگاه مطلوب داشته باشند چراکه مشتریان کمپانی ها را با بسته بندی محصولاتشان به یاد می آورند.

طراحی گرافیک و بسته بندی 09123381563

 

منبع:top-packs.com

نظرات  (۱)

  • ساک دستی تبلیغاتی
  • ممنون برای مطالب خوبتون. باز همب ه بلاگتون سر می زنم.

    پاسخ:
    سپاسگزارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی