graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

بررسی بیست بسته بندی خلاقانه بخش اول

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ب.ظ

 

همه ما در زندگی روزمره خود با انبوهی از بسته‌ بندی ها مواجه هستیم، از این رو طراحی یک بسته‌ بندی چشمگیر و جالب توجه که بتوان برای سالیان متمادی از آن استفاده کرد، امری است چالش برانگیز، مخصوصاً با توجه به گرایش‌های نوین صنعت طراحی و بسته‌ بندی که می‌بایست محصولاتی ارائه داد که تجزیه‌پذیر و قابل بازیافت باشند. در حال حاضر طراحی و بسته‌ بندی کالاها بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. طرح‌های زیر چند مورد از بسته بندیهای متمایز و خلاقانه را با هم بررسی می کنیم

 

 

1. لامپ روشنایی CS

در این طراحی زیرکانه شاهد در هم آمیختن تصویر حشرات و لامپ‌های روشنایی هستیم.
تولیدکنندگان محصولاتی که مردم هر روز با آنها سر و کار دارند، (همچون لامپ روشنایی) به ندرت به مقوله بسته‌ بندی پرداخته و به آن بها می‌دهند، اما شرکت لوازم الکترونیک CS در بلاروس از این قاعده مستثنی است، این شرکت در نهایت زیبایی و ظرافت محصول خود (لامپ های روشنایی) را در دل طراحی بسته‌ بندی گنجانده و همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید لامپ روشنایی به عضوی مهم و جدایی‌ناپذیر از طرح بسته‌ بندی بدل شده است. این طراحی خلاقانه حاصل همکاری آنجلینا پیسچیکوا و آنا ارلاسکاوا می‌باشد.

در این بسته‌بندی زیبا و تحسین برانگیز طراحی مملو از ریزه‌کاری حشرات با لامپ‌های روشنایی در اشکال و سایز‌های مختلف تلفیق شده است. به عنوان مثال لامپ‌های باریک و بلند در بسته‌ بندیی هایی با تصویر سنجاقک جای گرفته‌اند و لامپ‌های کم مصرف رشته‌ای در این بسته‌ بندیی ها نقش شکم زنبور عسل را ایفا می‌کنند.

 

 

2. Dolce

حق با شماست، این بسته‌ بندی ها آدم را به یاد داستان آلیس در سرزمین عجایب می‌اندازد!
یک مغازه شیرینی فروشی در قلب بلگراد (پایتخت صربستان) که روش‌های قدیمی و سنتی را با رویکردی مدرن و امروزی در هم آمیخته است.

مسئولیت طراحی بسته‌ بندی های این برند به استودیوی طراحی Metaklinika محول شد.

این طراحی وهم برانگیز حاصل الهام گرفتن از سبک هنری باروک است که در غالب تصاویری با درون‌مایه داستان آلیس در سرزمین عجایب تبلور یافته است.

 

طراحی گرافیک

 

.3 اسپاگتی NYC

موفقیتی به بلندای یک برج

الکس کریمر، دانشجویی است که به خاطر خلق چنین طرح خلاقانه‌ای جوایز بسیاری را از آن خود کرد و این ایده را پرورش داد که می‌توان با کمک چند خط در عین سادگی طرحی زیبا و تأثیرگذار ارائه کرد. رشته‌های اسپاگتی با نظمی ستودنی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا به شکل فوق درآیند.

طراحی گرافیک

 

.4 به رنگ خدا ! (رنگ آمیزی برای نابینایان)

الکساندرا بورلینگ، دانشجویی که دست به طراحی بسته‌ بندی شیر، غلات صبحانه و قوطی رب گوجه زد و کوشید حس بینایی مشتریان را قلقلک دهد.
الکساندرا بورلینگ، دانشجوی رشته طراحی گرافیک است که تصمیم گرفت برای پروژه پایان‌نامه خود بسته‌ بندی هایی را برای افراد نابینا و کوررنگ طراحی کند که از نقطه نظر افراد عادی نیز جذاب و قابل تحسین باشد. او برای این منظور بسته‌ بندی موادغذایی و خوار و بار را برگزید.

او می‌گوید؛ دلم می‌خواست زمانی که افراد نابینا به سوپرمارکت می‌‌روند آزادانه و بی دردسر مایحتاج خود را تهیه کنند. هدف این بود که جرقه‌ای در ذهن طراحان ایجاد شود و راه را برای طراحی خلاقانه‌ای هموار کند که برای حسی به جز حس بینایی جذاب و دلنشین باشد.

طراحی گرافیک

 

 5. Karamelleriet

یک بسته‌ بندی شیرین و دلچسب برای این تافی‌های خوشمزه

استودیوی طراحی Bessermachen در کوپنهاگ این بسته‌ بندی زیبا و در عین حال ساده و بی‌آلایش را طراحی کرد تا طعم و مزه به یادماندنی این تافی‌های دست ساز را بازتاب کند.

یک طراحی منحصر به فرد و کاملاً نو که تمامی عناصر مربوط به این برند را در بر می‌گیرد، از لوگو گرفته تا مشخصات محصول. در واقع Karamelleriet اظهار می‌دارد که کالایی همچون تافی‌های کره‌ای هم ارزشمندند و لایق توجه بیشتر.

طراحی گرافیک

 

در پستهای آینده بسته بندیهای بیشتری را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طراحی گرافیک و بسته بندی  09123381563

 

 

منبع: سایت sigolpack.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی