graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

اهمیت بسته بندی و طراحی در تجارت و بازاریابی

 

ایا اهمیت طراحی و بسته بندی محصولات تجاری را میدانید؟ بسته بندی مهم ترین فاکتور در بازاریابی است.
تولید کنندگان در سراسر دنیا سالانه نزدیک به 150 میلیارد برای بسته بندی خرج میکنند. بسیاری از بسته بندی ها کمک میکند تا کالا جذاب به نظر برسد،آسان تر مصرف شود و یا آن را از خطرات احتمالی حفظ میکند.اگه شما جزو خرده فروش هایی هستید که هدف شما فروش محصولات فیزیکی است حتما تاثیر بسته بندی در موفقیت محصولات را دیده اید.
 بخش جدایی ناپذیری از هر تجربه فروش شده است مخصوصا زمانی که بسیاری از تصمیم گیری های خرید صرفا بر اساس طراحی بسته بندی محصول گرفته می شود .به عنوان یک بازار یاب و سازنده ،بسته بندی جزو قسمت مهمی از تولید حساب میشود.نقش چاپ و بسته بندی در بازاریابی به شدت مهم است و بسته بندی خوب اطلاعات را کامل و به بهترین نحو به خریدار منتقل می کند.

 


Vernica Jarski ، یکی از استاد های بازاریابی در یک بررسی نشان داد که زیبایی یک جعبه چگونه خریداران را تحت تاثیر قرار میدهد که چند مورد از نتایج ان در زیر بیان شده است:

  • 52 درصد از خریداران اگر در جعبه جایزه باشد دوباره محصول را خریداری میکنند
  • 90 درصد پس از خرید، دوباره جعبه ها و کیسه ها را مورد استفاده قرار میدهند
  • تمرکز روی طراحی جعبه تا 30 درصد مشتریان را افزایش می دهد
  • 74 درصد مشتریان بین 18-25 سال ، عکس جعبه های خود را پس از خرید انلاین در فضای مجازی به اشتراک میگذارند

با این وجود هنوز تولید کنندگانی وجود دارند که به اندازه کافی روی بسته بندی خود تمرکز نمی کنند.

 

بسته بندی وسیله ای است تا محصول خود را ایده ال کنید، نتایج یک بسته بندی حرفه ای:

آگاهی :علاقه مندی مشتریان را درک کنید

اگاهی، اساس و پایه ابتکار و خلاقیت است. ذهن انسان طراحی شده است برای فیلتر کردن و به یاد داشتن چیزهای خاص و اگر شما بتوانید نگاه بیننده را به محصول جذب کنید به موفقیت دست پیدا کرده اید .ساخت بسته باید با تقاضای خریداران در ارتباط باشد و تا بتواند در بازار رقابت از محصولات مشابه پیشی بگیرد.

جاذبه: طراحی بسته بندی خلاق

 

جاذبه که با اگاهی ارتباط تنگاتنگی دارد نیز برای خرده فروشان از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل این که ان ها میخواهند توجه گروه خاصی را به خودشون جلب کنند اگر به بطری Smirnoff CaipiroskaPresentation و یا ظرف آب Gloji نگاه کنید متوجه خواهید شد که منظور ما چیست. ظاهر بطری هایی با طعم های مختلف میتواند توسط ان طعم پوشیده شود.

اطلاعات

اطلاعات بسته بندی محصول را می توان به روش های مختلفی مورد توجه قرار داد. بحث اصلی در مورد ویژگی های محصول است مثل وزن، فواید، تاریخ مصرف، راهنمایی برای استفاده و پیام های دیگر بسته بندی که با نحوه استفاده ارتباط دارد و باید به درستی روی محصول درج شوند

 

 

اهمیت بسته بندی و طراحی در تجارت و بازاریابی

 

سودمندی: هدف از بسته بندی را تعریف کنید

هدف از بسته بندی لزوما با خرید مشتری به پایان نمیرسید بسته بندی حتی میتواند فراتر از مصرف آن باشد. جعبه Gortz 17 Shoelace یا هدست Note را بررسی کنید در این موارد بسته بندی بخشی از تجربه استفاده از ان است و میتواند در راحتی و امنیت ان نقش داشته باشد

پیشرفت

پیشرفت جزو ویژگی های یک برند موفق است. با استفاده از رنگ ها، نمادهاو لوگوها تولید کنندگان می توانند محصولات خود را ارتقا ببخشند با نگاهی به بسته بندی اسپاگتی نیویورک شما کاملا می فهمید منظور ما چیست. بسته بندی یک کار نمادین است یک اتصال عاطفی که توجه خریداران را به خود جلب میکند. درطراحی خوب بسته بندی نیز ضروری است که مطلب خوانایی داشته باشد و مخاطب بلافاصله پس از خواندن بداند که شما چه می گویید فونت های بزرگ، مواد بسته بندی با کیفیت بالا، شکل بسته بندی و چیزهای دیگر به موفقیت می انجامد

تمام نمونه های فوق، محصولات موفقی هستند که به مدت طولانی درذهن ها می مانند اگر محصولات مختلفی از یک مارک داشته باشید، می توانید از رنگ ها و شکل های خلاقانه برای بسته بندی خود استفاده کنید.

 

 

طراحی بسته بندی آرمیتا اکبری 09123381563

 

 

منبع:top-packs.com

 

 

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۳)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

مطلب خیلی ناب دارید و شاد باشید،امیدوارم آدرس ما رو به آدرس <a href ='https://kaveh-company.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A2%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A6%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C/'>شیک ترین درها اکاردیونی</a> چک کنید.

 

پاسخ:
سپاسگزارم

مطلب خیلی زیبایی هست و آروزی موفقیت،امیدوارم یو آر ال محصولات ما رو در لینک زیر <a href ='https://kmi.ir/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a2%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a6%d9%88%d9%86%db%8c/'>جلوه درها آکاردئون</a> بررسی کنید.

 

پاسخ:
سپاسگزارم
حتما ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی